ورق و آهن آلات فولادي ورق و آهن آلات فولادي .

ورق و آهن آلات فولادي

ورق گالوانيزه ۰.۴۸ ميل عرض ۱.۲۵ روي اندود

مي‌توانيد ورق گالوانيزه با ضخامت ۰.۴۸ ميليمتر و عرض ۱.۲۵ متر را براي مصارف مختلف در نظر بگيريد، از جمله ساخت و سازهاي مختلف، ساختمان‌سازي، استفاده در صنايع مختلف از جمله خودروسازي، ساخت ماشين‌آلات، ساخت قطعات فلزي و ساخت كانتينرها و ظروف فلزي. ورق‌هاي گالوانيزه به عنوان يك ماده با قابليت حفاظت در برابر خوردگي و زنگ‌زدگي مورد استفاده قرار مي‌گيرند و به دليل مقاومت زيادشان در برابر شرايط جوي و استفاده طولاني‌مدت، انتخاب مناسبي براي پروژه‌هاي مختلف محسوب مي‌شوند.

ورق‌هاي گالوانيزه با ضخامت ۰.۴۸ ميليمتر و عرض ۱.۲۵ متر، براي مصارف متنوعي استفاده مي‌شوند:

ساخت و سازهاي مختلف: از جمله استفاده در ساخت بناها، سازه‌هاي فلزي مانند پل‌ها و تونل‌ها، سيستم‌هاي حمل و نقل و زيرساخت‌هاي شهري.
صنايع خودروسازي: براي توليد قطعات خودرو از جمله بدنه خودرو، قطعات داخلي مانند پنل‌ها و كامپوننت‌هاي مختلف. 

ورق‌هاي گالوانيزه با ضخامت ۰.۴۸ ميليمتر و عرض ۱.۲۵ متر در صنايع خودروسازي به طور گسترده براي توليد قطعات مختلف استفاده مي‌شوند. مصارف اصلي آنها شامل:

بدنه خودرو: اين ورق‌ها براي توليد بخش‌هاي بدنه خودرو مانند پنل‌هاي درب، سقف، كاپوت و پنل‌هاي بندگي استفاده مي‌شوند. مقاومت آنها در برابر خوردگي و زنگ‌زدگي، همچنين قابليت خم‌شدن و شكل‌دهي آسان آنها را براي اين كار مناسب مي‌سازد.
قطعات داخلي: ورق‌هاي گالوانيزه براي توليد قطعات داخلي خودرو مانند پنل‌هاي داخلي، صفحات محافظ زير خودرو، و قطعات ديگر استفاده مي‌شوند. اين قطعات بايد به دليل شرايط سخت محيطي و ارتعاشات، مقاومت بالا در برابر خوردگي و ساير خسارات فيزيكي داشته باشند.
قطعات مكانيكي: ورق‌هاي گالوانيزه براي ساخت قطعات مكانيكي خودرو مانند قطعات فلزي دستگاه‌هاي مختلف، آلات پنوماتيك و هيدروليكي، و قطعات سيستم تعليق و ترمز استفاده مي‌شوند.
محافظت از خودروها در برابر عوامل جوي: ورق‌هاي گالوانيزه به دليل مقاومت در برابر خوردگي و زنگ‌زدگي، به عنوان محافظت‌كننده‌اي براي قطعات خودرو در برابر باران، رطوبت، خاك و شرايط جوي ديگر مورد استفاده قرار مي‌گيرند.
استفاده از ورق‌هاي گالوانيزه در صنايع خودروسازي به دليل ويژگي‌هاي فني مثبت آنها، همچنين قابليت ارائه پوشش زيبا و مقاومت بالا، به انتخاب مناسبي براي توليدات صنعتي در اين صنعت تبديل شده است.


ساخت ماشين‌آلات: براي ساخت قطعات مكانيكي و فلزي كه در ماشين‌آلات مورد استفاده قرار مي‌گيرند. 

ورق‌هاي گالوانيزه با ضخامت ۰.۴۸ ميليمتر و عرض ۱.۲۵ متر وري اندود در صنايع ماشين‌آلات نيز كاربردهاي متنوعي دارند. برخي از كاربردهاي اصلي آنها عبارتند از:

قطعات مكانيكي: ورق‌هاي گالوانيزه براي توليد قطعات مكانيكي ماشين‌آلات مانند شاسي، قاب، پنل‌هاي ديواري، و پنل‌هاي دستگاه‌ها استفاده مي‌شوند. اين ورق‌ها به دليل مقاومت بالا در برابر زنگ‌زدگي و خوردگي، همچنين قابليت خم‌شدن و شكل‌دهي آسان، مناسب براي اين كارها هستند.
پوشش‌ها و حفاظت‌ها: ورق‌هاي گالوانيزه براي ساخت پوشش‌ها و حفاظت‌هاي ماشين‌آلات در برابر شرايط جوي و خوردگي استفاده مي‌شوند. اين پوشش‌ها و حفاظت‌ها به دليل مقاومت بالا و زيبايي پوششي كه ارائه مي‌دهند، براي محافظت از قطعات مهم و دستگاه‌ها در طول عمر مفيد مورد استفاده قرار مي‌گيرند.
قطعات صنعتي: ورق‌هاي گالوانيزه براي توليد قطعات صنعتي مانند صفحات فلزي، پوسته‌هاي دستگاه‌ها، قطعات پايه و آلات مختلف استفاده مي‌شوند. اين قطعات نياز به مقاومت بالا در برابر فشار، ضربه و خوردگي دارند كه ورق‌هاي گالوانيزه اين ويژگي‌ها را ارائه مي‌دهند.
كاربردهاي تخصصي: برخي ماشين‌آلات و دستگاه‌هاي تخصصي نياز به قطعات خاصي دارند كه از ورق‌هاي گالوانيزه براي ساخت آنها استفاده مي‌شود، از جمله قطعات با پوشش‌هاي محافظتي و قطعاتي كه نياز به استحكام بالا و مقاومت در برابر شرايط محيطي دارند.
استفاده از ورق‌هاي گالوانيزه در صنايع ماشين‌آلات به دليل خصوصيات فني مثبت، همچنين زيبايي و استحكام آنها، به انتخاب مناسبي براي توليد قطعات صنعتي و ماشين‌آلات تبديل شده است.


صنايع فلزي: براي ساخت قطعات مختلف فلزي، از جمله لوله‌ها، كانتينرها، ظروف فلزي، و سيستم‌هاي تهويه و تبريد. 

در صنايع فلزي، ورق‌هاي گالوانيزه با ضخامت ۰.۴۸ ميليمتر و عرض ۱.۲۵ متر به دليل ويژگي‌هاي خاصي كه دارند، به طور گسترده‌اي مورد استفاده قرار مي‌گيرند. برخي از كاربردهاي اصلي اين ورق‌ها در صنايع فلزي عبارتند از:

ساخت قطعات و قطعات فلزي: ورق‌هاي گالوانيزه براي ساخت قطعات مختلف فلزي مانند لوله‌ها، شيرآلات، اتصالات، و قطعات ديگر استفاده مي‌شوند. اين قطعات نياز به مقاومت در برابر خوردگي و زنگ‌زدگي دارند كه ورق‌هاي گالوانيزه به دليل پوشش زنگ‌زدگي آنها، براي اين كارها بسيار مناسب هستند.
ساخت قطعات تحت فشار: ورق‌هاي گالوانيزه براي ساخت قطعاتي كه تحت فشار قرار مي‌گيرند مانند تانك‌ها، ظروف فشار و كانتينرهاي ذخيره‌سازي مايعات و گازها استفاده مي‌شوند. اين ورق‌ها به دليل مقاومت بالا در برابر فشار و خوردگي، مناسب براي اين كارها هستند.
بسته‌بندي فلزي: ورق‌هاي گالوانيزه براي ساخت بسته‌بندي‌هاي فلزي مانند جعبه‌ها، كيسه‌ها، و بسته‌بندي‌هاي ديگر استفاده مي‌شوند. اين بسته‌بندي‌ها نياز به مقاومت در برابر خوردگي و حفظ كيفيت محتوا دارند كه ورق‌هاي گالوانيزه براي اين منظور مناسب هستند.
ساخت قطعات و تجهيزات صنعتي: ورق‌هاي گالوانيزه براي ساخت قطعات و تجهيزات مورد نياز صنايع مختلف مانند صنايع پتروشيمي، صنايع غذايي، و صنايع ديگر استفاده مي‌شوند. اين ورق‌ها به دليل مقاومت بالا و قابليت شكل‌دهي خوب، براي توليدات صنعتي بسيار مناسب هستند.
استفاده از ورق‌هاي گالوانيزه در صنايع فلزي به دليل ويژگي‌هاي زنگ‌زدگي، خوردگي، مقاومت مكانيكي، و قابليت شكل‌دهي، به انتخاب محبوبي براي توليدات صنعتي در اين صنعت تبديل شده است.


صنايع بسته‌بندي و حمل و نقل: براي ساخت كانتينرها و بسته‌بندي‌هاي فلزي كه نياز به مقاومت در برابر شرايط سخت محيطي دارند.
مصارف عمومي: از جمله استفاده در صنعت ساختماني براي ساخت ابزارهاي ساختماني، تخته‌هاي پوششي، و لوازم خانگي.
ورق‌هاي گالوانيزه به دليل مقاومت زيادشان در برابر خوردگي و زنگ‌زدگي، همچنين قابليت خم‌شدن و شكل‌دهي آسان، به انتخاب مناسبي براي پروژه‌هاي مختلف تبديل شده‌اند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۳۶:۱۷ توسط:سامان موضوع: نظرات (0)

ورق سياه 45شيت طول*۱.۲۵ كاويان

ورق سياه با ضخامت 45 ميلي‌متر و عرض 1.25 متر از برند كاويان در صنايع مختلف به كار مي‌رود، شامل موارد زير مي‌باشد:

صنايع ساختماني: براي ساخت قطعات ساختماني مانند تيرها، ستون‌ها، و بندها كه نياز به استحكام و پايداري بالا دارند.

ورق سياه با ضخامت 45 ميلي‌متر و عرض 1.25 متر از برند كاويان در صنايع ساختماني به طور گسترده براي كاربردهاي مختلفي استفاده مي‌شود. در ادامه به برخي از كاربردهاي اين ورق در صنايع ساختماني مي‌پردازيم:

قطعات بنايي اصلي: ورق سياه با ضخامت 45 ميلي‌متر براي ساخت قطعات بنايي اصلي مانند تيرها، ستون‌ها، و بندها استفاده مي‌شود. اين قطعات نياز به استحكام و پايداري بالا در برابر بارهاي مختلف مانند بارهاي زنده و مرده دارند.
سيستم‌هاي حمل و نقل داخلي: در ساخت و نصب سيستم‌هاي حمل و نقل داخلي مانند ليفتر، پله‌ها، و ساير قطعاتي كه براي افراد و مواد مناسب براي دسترسي هاي سخت به معماري ساختمان مورد استفاده قرار ميگيرد.


صنايع خودروسازي: براي استفاده در قطعات بدنه و قسمت‌هاي مكانيكي خودروها كه نياز به مقاومت در برابر ضربه و خوردگي دارند.

ورق سياه با ضخامت 45 ميلي‌متر و عرض 1.25 متر از برند كاويان در صنايع خودروسازي نيز كاربردهاي متعددي دارد كه به طور خاص شامل موارد زير مي‌باشد:

قطعات بدنه خودروها: اين ورق براي ساخت قطعات بدنه خودروها مانند درب‌ها، پنل‌هاي بدنه، كاپوت و بارهايي كه تكنولوژي استفاده مي كند مناسب است


صنايع ماشين‌آلات: براي ساخت قطعات مختلف ماشين‌آلات كه در شرايط سخت و زمينه‌هاي صنعتي استفاده مي‌شوند.

ورق سياه با ضخامت 45 ميلي‌متر و عرض 1.25 متر از برند كاويان در صنايع ماشين‌آلات نيز كاربردهاي مهمي دارد كه به طور خاص شامل موارد زير مي‌باشد:

ساخت قطعات مكانيكي: اين ورق براي ساخت قطعات مكانيكي مانند قطعات بدنه ماشين‌آلات، براكت‌ها، ريل‌ها و قطعات اتصالاتي كه نياز به استحكام و پايداري در برابر فشار و ارتعاشات دارند، استفاده مي‌شود.
قطعات پايه و اسكله: براي ساخت قطعات پايه و اسكله‌هاي ماشين‌آلات كه نقش اساسي در پايه‌گذاري و پشتيباني سيستم‌هاي مختلف دارند.
سيستم‌هاي جابجايي و حمل‌ونقل: براي استفاده در سيستم‌هاي جابجايي ماشين‌آلات و وسايل حمل و نقل داخلي كه نياز به قطعات مقاوم و با عمر كاري طولاني دارند.
اين ورق سياه به دليل خصوصياتي همچون استحكام بالا، مقاومت در برابر خوردگي، و قابليت فرم‌دهي مناسب، گزينه‌ي مناسبي براي پروژه‌هايي است كه نياز به قطعات صنعتي پايدار و مقاوم دارند.


قطعات صنعتي: براي استفاده در قطعاتي كه نياز به مقاومت و استحكام بالا در برابر فشار، ارتعاشات، و شرايط محيطي دارند.

ورق سياه با ضخامت 45 ميلي‌متر و عرض 1.25 متر از برند كاويان در صنايع صنعتي مختلف به طور گسترده مورد استفاده قرار مي‌گيرد. برخي از كاربردهاي اين ورق در صنايع صنعتي عبارتند از:

قطعات مكانيكي و صنعتي: براي ساخت قطعات مختلف مكانيكي و صنعتي كه نياز به استحكام بالا، مقاومت در برابر فشار، ارتعاشات و شرايط سخت محيطي دارند.
قطعات پايه‌گذاري: براي ساخت قطعات پايه‌گذاري و اساسي در ساختمان‌ها، ماشين‌آلات و تجهيزات صنعتي.
قطعات نقليه و حمل‌ونقل: براي استفاده در ساخت قطعات نقليه و وسايل حمل‌ونقل كه نياز به قطعات با طول عمر بالا و مقاوم در برابر خوردگي دارند.
تجهيزات پالايشگاهي: براي استفاده در تجهيزات پالايشگاهي، مخازن و لوله‌هايي كه با شرايط شيميايي و حرارتي سخت روبرو هستند.
قطعات دريايي: براي ساخت قطعاتي كه در شرايط سخت دريا مورد استفاده قرار مي‌گيرند، از جمله تجهيزات نفتي و گازي.
اين ورق سياه با خصوصيات استحكام بالا، مقاومت در برابر خوردگي و قابليت فرم‌دهي مناسب، به عنوان يك ماده‌ي پايه در توليد قطعات صنعتي و مكانيكي، جايگاه ويژه‌اي دارد و به عنوان گزينه‌اي مناسب براي پروژه‌هايي با نياز به قطعات مقاوم و پايدار معرفي مي‌شود.


قطعات دريايي: براي ساخت قطعاتي كه در شرايط سخت دريا مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

ورق سياه با ضخامت 45 ميلي‌متر و عرض 1.25 كاويان از برند كاويان در قطعات دريايي نيز كاربردهاي مهمي دارد. اين قطعات براي استفاده در شرايط سخت و محيط‌هاي خورنده دريا مناسب هستند و شامل موارد زير مي‌شوند:

قطعات نفت و گاز: اين ورق در ساخت قطعات پالايشگاهي، تجهيزات دريايي نفت و گاز مانند پلتفرم‌هاي نفتي، سازه‌هاي دريايي، و لوله‌هاي زيردريايي استفاده مي‌شود. اين قطعات نياز به مقاومت بالا در برابر شرايط دريا و خوردگي دارند.
سازه‌هاي دريايي: براي ساخت سازه‌هاي دريايي مانند بنادر، پل‌هاي دريايي، و سازه‌هاي مهندسي دريايي كه نياز به قطعات مقاوم در برابر نيروهاي دريا و شرايط جوي سخت دارند.
تجهيزات پايداري و ايمني: براي استفاده در تجهيزات پايداري و ايمني در دريا كه نقش حياتي در حفظ امنيت و عملكرد سازه‌هاي دريايي دارند.
ورق سياه با خصوصيات استحكام بالا، مقاومت در برابر خوردگي، و قابليت فرم‌دهي مناسب، به عنوان يك ماده‌ي معتبر و مقاوم براي استفاده در صنايع دريايي انتخاب مي‌شود و مي‌تواند نقش مهمي در پايداري و عمر كاري سازه‌هاي دريايي ايفا كند.


اين ورق سياه به دليل خصوصياتي همچون استحكام بالا، مقاومت در برابر خوردگي، و قابليت فرم‌دهي مناسب، گزينه‌ي مناسبي براي پروژه‌هايي است كه نياز به قطعات پايدار و مقاوم دارند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۲۶:۲۲ توسط:سامان موضوع: نظرات (0)

ورق روغني 1.5 ميل رول 1250 فولاد غرب آسيا

ورق روغني با ضخامت 1.5 ميليمتر و عرض 1250 ميليمتر، توليد شده توسط شركت فولاد غرب آسيا را در دسترس ندارم. اين نوع ورق‌ها به عنوان يكي از محصولات پركاربرد در صنايع مختلف مورد استفاده قرار مي‌گيرند. به طور كلي، ورق‌هاي روغني با اين ويژگي‌ها و كاربردها شامل موارد زير مي‌باشد:

مقاومت در برابر خوردگي:

ورق‌هاي روغني با پوشش‌هاي مختلف مانند روغن گالوانيزه يا روغن رنگي، داراي مقاومت بالا در برابر خوردگي، زنگ زدگي و تأثيرات محيطي هستند.
پوشش روغني:

اين پوشش‌ها باعث مي‌شوند كه ورق‌ها در برابر نفوذ آب و هوا و مواد شيميايي مقاومت داشته باشند، كه به ويژه در محيط‌هايي با شرايط جوي نامساعد كاربرد دارند.
مقاومت مكانيكي:

فولاد استفاده شده در اين ورق‌ها به دليل استحكام و سختي مناسب، براي توليد قطعاتي كه نياز به مقاومت مكانيكي بالا دارند، بسيار مناسب است.
كاربردهاي گسترده:

اين ورق‌ها در صنايع ساختماني براي ساخت و پوشش سازه‌ها، در صنايع خودروسازي براي توليد بدنه و قطعات داخلي خودرو، و در صنايع ماشين‌سازي براي قطعات ماشين‌آلات و تجهيزات صنعتي كاربرد دارند.
استانداردها و مشخصات فني:

براي اطمينان از استفاده بهينه از اين ورق‌ها، توصيه مي‌شود با تأمين‌ كنندگان معتبر و مراكز فني تماس بگيريد تا اطلاعات دقيق‌تري درباره استانداردها، مشخصات فني و كاربردهاي مختلف اين محصولات را دريافت كنيد.

ورق روغني با ضخامت 1.5 ميل رول 1250 فولاد غرب آسيا را در دسترس ندارم. اين ورق‌ها به عنوان يكي از محصولات مهم در صنايع مختلف استفاده مي‌شوند و داراي خصوصيات و كاربردهاي زير مي‌باشند:

مقاومت در برابر خوردگي:

ورق‌هاي روغني با پوشش‌هاي مختلف مانند روغن گالوانيزه يا روغن رنگي، داراي مقاومت بالا در برابر خوردگي، زنگ زدگي و تأثيرات محيطي هستند. اين ويژگي‌ها آنها را براي استفاده در شرايط محيطي نامساعد يا تماس با مواد شيميايي مناسب مي‌سازد.
پوشش روغني:

پوشش‌هاي روغني به ورق‌ها كمك مي‌كنند تا در برابر نفوذ آب و هوا و مواد شيميايي مقاومت داشته باشند، كه اين خاصيت مهم براي طول عمر و مقاومت در برابر شرايط محيطي مختلف است.
مقاومت مكانيكي:

فولاد استفاده شده در اين ورق‌ها به دليل استحكام و سختي مناسب، براي استفاده در قطعاتي كه نياز به مقاومت مكانيكي بالا دارند، بسيار مناسب است.


كاربردهاي گسترده:

اين ورق‌ها در صنايع ساختماني براي ساخت و پوشش سازه‌ها، در صنايع خودروسازي براي توليد بدنه و قطعات داخلي خودرو، و در صنايع ماشين‌سازي براي قطعات ماشين‌آلات و تجهيزات صنعتي كاربرد دارند.
استانداردها و مشخصات فني:

براي اطمينان از استفاده بهينه از اين ورق‌ها، توصيه مي‌شود با تأمين‌كنندگان معتبر و مراكز فني تماس بگيريد تا اطلاعات فني دقيق‌تري را دريافت كنيد كه شامل استانداردها، مشخصات فني و جزئيات ديگر درباره اين محصولات باشد.

 

 

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ تير ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۴۴:۳۱ توسط:سامان موضوع: نظرات (0)

ورق اسيد شويي ضخامت 2.5 ميل عرض 1.25 فولاد غرب

مقدمه!
ورق‌هاي اسيد شويي (Pickled and Oiled) با ضخامت 2.5 ميلي‌متر و عرض 1.25 متر يكي از محصولات مهم و پركاربرد در صنايع مختلف هستند. اين ورق‌ها از فولاد نورد گرم توليد مي‌شوند و سپس با فرآيند اسيد شويي سطح آنها تميز شده و آماده براي كاربردهاي مختلف مي‌گردند. در اين مقاله، ورق اسيد شويي توليد شده توسط فولاد غرب را به طور دقيق‌تر بررسي مي‌كنيم.

مشخصات فني:
ضخامت: 2.5 ميلي‌متر
عرض: 1.25 متر (1250 ميلي‌متر)
شكل: ورق
توليدكننده: فولاد غرب
فرآيند توليد:
نورد گرم: فولاد ابتدا به صورت نورد گرم توليد مي‌شود تا به ضخامت مورد نظر برسد.
اسيد شويي: ورق‌هاي نورد گرم شده در حمام اسيد فرو برده مي‌شوند تا زنگ‌زدگي و ناخالصي‌ها از بين بروند. اين فرآيند باعث افزايش كيفيت سطح و بهبود خواص مكانيكي ورق مي‌شود.
روغن‌كاري: پس از اسيد شويي و خشك كردن، سطح ورق با يك لايه نازك از روغن پوشانده مي‌شود تا از زنگ‌زدگي و خوردگي جلوگيري شود.
مزايا:
سطح تميز و صاف: اسيد شويي باعث پاكسازي سطح ورق و حذف زنگ‌زدگي و ناخالصي‌ها مي‌شود.
استحكام بالا: ورق‌هاي اسيد شويي به دليل فرآيند نورد گرم و اسيد شويي داراي استحكام مكانيكي برتري هستند.
مقاومت در برابر زنگ‌زدگي: لايه نازك روغن روي ورق از زنگ‌زدگي جلوگيري مي‌كند.
دقت ابعادي: اين ورق‌ها داراي دقت ابعادي بالا هستند كه در فرآيندهاي توليد مهم است.
كاربردها:
ورق‌هاي اسيد شويي با ضخامت 2.5 ميلي‌متر و عرض 1.25 متر فولاد غرب در صنايع مختلفي مورد استفاده قرار مي‌گيرند:

صنعت خودروسازي: در ساخت قطعات خودرو و بدنه خودروها به كار مي‌روند.
ساختمان‌سازي: در ساخت سازه‌ها و قطعات ساختماني مورد استفاده قرار مي‌گيرند.
لوازم خانگي: در توليد لوازم خانگي مانند ماشين لباسشويي و يخچال به كار مي‌روند.
ماشين‌آلات صنعتي: در ساخت ماشين‌آلات و تجهيزات صنعتي استفاده مي‌شوند.
تجهيزات كشاورزي: در ساخت ادوات و ماشين‌آلات كشاورزي كاربرد دارند.
صنعت نفت و گاز: در ساخت تجهيزات و سازه‌هاي مورد استفاده در اين صنايع به كار مي‌روند.
توليدكننده: فولاد غرب
فولاد غرب يكي از توليدكنندگان برجسته ورق‌هاي اسيد شويي در ايران است. اين شركت با بهره‌گيري از تكنولوژي‌هاي پيشرفته و ماشين‌آلات مدرن، ورق‌هاي با كيفيت بالا و دقت ابعادي عالي توليد مي‌كند. فولاد غرب به دليل تعهد به كيفيت و استفاده از مواد اوليه مرغوب، توانسته است جايگاه ويژه‌اي در بازار فولاد ايران به دست آورد.

نتيجه‌گيري:
ورق‌هاي اسيد شويي 2.5 ميل با عرض 1.25 متر توليد شده توسط فولاد غرب، به دليل سطح تميز، استحكام مكانيكي برتر و مقاومت در برابر زنگ‌زدگي، گزينه‌اي ايده‌آل براي استفاده در صنايع مختلف مي‌باشند. اين ورق‌ها مي‌توانند نيازهاي متنوع صنايع را برآورده كنند و در بهبود كيفيت محصولات نهايي نقش بسزايي دارند.

منابع تامين:
براي خريد اين ورق‌ها از فولاد غرب يا تامين‌كنندگان ديگر، مي‌توانيد با توزيع‌كنندگان محلي تماس بگيريد يا از بازارهاي آنلاين تخصصي در محصولات فولادي استفاده كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ تير ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۰۶:۴۷ توسط:سامان موضوع: نظرات (0)

مصارف ورق روغني ضخامت 70 ميل

ورق روغني با ضخامت 70 ميكرون (يا همان 0.07 ميليمتر) عموماً براي مصارفي كه نياز به حفاظت خاصي دارند، استفاده مي‌شود. اين ورق‌ها اغلب از جنس فولاد يا آلومينيوم توليد مي‌شوند و بر روي سطح آن‌ها يك لايه روغن اعمال مي‌شود تا از خوردگي، زنگ زدگي و ساير آسيب‌هاي مكانيكي محافظت كند.

مصارف ورق روغني با ضخامت 70 ميكرون شامل:

1. بسته‌بندي خوراكي: براي بسته‌بندي مواد غذايي حساس به رطوبت و هوا، مانند غلات، خرما، خشكبار و غيره، كه نياز به حفظ تازگي و كيفيت دارند.

2. كاربردهاي صنعتي: در بخش‌هايي مانند صنايع خودروسازي، بسته‌بندي فلزات و قطعات الكتريكي، به دليل مقاومت بالا در برابر خوردگي و زنگ زدگي.

3. استفاده در ساختمان: براي برخي از برندها و توليدكنندگان ورق‌هاي فلزي كه نياز به حفاظت از سطح‌هاي آلوده به خوردگي دارند.

4. مصارف مهندسي: مانند بخش‌هايي از توليدات مهندسي كه نياز به پوشش يا حفاظت ويژه دارند.

ورق روغني با ضخامت 70 ميكرون به دليل پوشش روغني خود، در برابر عوامل خوردگي و زنگ زدگي مقاوم بوده و از اين جهت در برابر زيان‌هاي ناشي از محيط زيست و آسيب‌هاي مكانيكي محافظت مي‌كند.

ورق روغني با ضخامت 70 ميكرون معمولاً براي برخي از كاربردهاي خاص مورد استفاده قرار مي‌گيرد، از جمله بسته‌بندي‌هاي خاص يا استفاده در صنايع ديگر كه نياز به مقاومت بيشتر در برابر رطوبت و حفاظت از زنگ زدگي دارند. اين نوع ورق معمولاً از جنس فلزي مانند فولاد يا آلومينيوم است و با پوشش روغني بر روي سطح آن بهترين حفاظت را در برابر عوامل خارجي فراهم مي‌كند.

 

ورق روغني با ضخامت 70 ميل به دليل ويژگي‌هاي خاص خود مورد توجه بسياري از صنايع قرار مي‌گيرد. در ادامه، مي‌توانيد بيشتر درباره مصارف، ويژگي‌ها و مزايا آن بخوانيد:

1. ويژگي‌ها و خصوصيات:
- حفاظت از خوردگي: لايه روغن موجود بر روي سطح ورق روغني با ضخامت 70 ميكرون از ورود رطوبت و اكسيژن به سطح فلزي جلوگيري مي‌كند، كه اين امر باعث مقاومت بالاتر در برابر خوردگي و زنگ زدگي مي‌شود.
- مقاومت مكانيكي: ورق‌هاي روغني معمولاً داراي مقاومت مكانيكي مناسبي هستند كه بسته به نوع مواد استفاده شده در توليد، مي‌توانند مقاومت در برابر فشار و كشش را ارائه دهند.
- قابليت تشكيل پذيري: به دليل ضخامت مناسب و ويژگي‌هاي فني، ورق‌هاي روغني با ضخامت 70 ميل به راحتي مي‌توانند شكل داده شوند و براي انواع برنامه‌هاي بسته‌بندي يا صنعتي مناسب هستند.

2. مصارف متعدد:
- بسته‌بندي و ذخيره‌سازي: در بسته‌بندي مواد غذايي خاصي مانند حبوبات، خشكبار، ميوه‌ها و مواد غذايي ديگر كه نياز به حفظ تازگي و كيفيت دارند.
- صنايع خودروسازي: براي استفاده در توليد قطعات خودرو كه نياز به مقاومت در برابر شرايط محيطي و حفظ اندازه دقيق دارند.
- صنايع بسته‌بندي: براي توليد بسته‌بندي‌هاي خاص كه نياز به پوشش محافظتي و مقاومت در برابر عوامل خارجي دارند.
- صنايع الكترونيكي و الكتريكي: در توليد قطعات الكترونيكي كه نياز به حفاظت از سطح‌هاي فلزي دارند.

ورق روغني با ضخامت 70 ميكرون به دليل پوشش روغني خود، مناسب براي بسياري از برنامه‌هايي است كه نياز به حفاظت از سطح‌هاي فلزي و يا مواد در برابر خوردگي، زنگ زدگي، و تأثيرات محيطي دارند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ تير ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۲۹:۲۶ توسط:سامان موضوع: نظرات (0)

انواع ورق سياه كاويان

آيا همه چيزهايي را كه ورق فلز سياه يا نورد گرم مي تواند به شما ارائه دهد مي دانيد؟ به طور كلي اين ورق يك ورق فلزي از فولاد كربن منگنز است كه كاربردهاي متفاوتي دارد. آيا مي دانيد كدام فولاد بيشترين ميزان توليد و مصرف را دارد؟

اين ماده اوليه باعث توليد تعداد زيادي محصول مي شود. به علاوه در انواع سايزها يافت مي شود و قيمت آن بسيار مقرون به صرفه است. تقريباً در تمام بخش‌هاي صنعتي قابل استفاده است، اگرچه در بيشتر موارد استفاده از آن در ساختمان‌ها و سازه‌هاي مكانيكي گسترده است.

ورق سياه كاويان يا نورد گرم چيست؟
اين نوع ورق فلزي از طريق روش ترمومكانيكي به دست مي آيد كه شامل تغيير شكل فولاد خشن در دماي بالا مي باشد. تركيب آن كم كربن و متوسط ​​است.

در عين حال، ساختار آن ريزدانه است و به آن خواص مكانيكي بالا، شكل پذيري عالي و جوش پذيري مطلوب مي دهد. علاوه بر اين، هنگام اتصال با ميكروآلياژها (Nb، Ti، V و غيره) و با استفاده از داده ها و متغيرهاي فرآيند مناسب، مي توان به فولادهايي با استحكام و چقرمگي بسيار بالا دست يافت.

به همه اين دلايل، استفاده از آن براي اجزاي مكانيزم هاي مكانيكي جوش داده شده توصيه مي شود. به همين ترتيب، براي تا كردن يا پروفيل كردن، و همچنين براي پرچ كردن، چسباندن يا مونتاژ توسط جوش استفاده مي شود. دامنه كاربرد اين نوع فولاد شامل كشش خمشي و سبك و توليد قطعات با كشش عميق مي باشد.

با اين حال، براي مقاومت در برابر باد، باران، سرما يا گرما مناسب نيست. همچنين در برابر خوردگي كه در مناطق خاصي از فعاليت در معرض آن قرار مي گيرد، مقاومت نمي كند، كه آن را از ساير انواع فولاد، مانند فولاد تصفيه شده يا پوشش داده شده متمايز مي كند.

تفاوت بين ورق فلز سياه و ساير موارد
شايد براي شما اين سوال پيش بيايد كه تفاوت اين نوع با انواع ديگر مانند گالوانيزه يا آلومينيوم چيست. به طور كلي، استفاده از ورق فلز سياه و سفيد در لوله هاي جوش داده شده، صنعت، بخش دريايي و راه آهن، كارهاي عمراني و خودروسازي و ساير اهداف بسيار رايج است. با اين حال، تفاوت آنها در جنبه هايي مانند دوام، مقاومت در برابر خوردگي و عناصر آب و هوايي نهفته است.

بنابراين، تفاوت آن با گالوانيزه اين است كه اين حتي از سياه و سفيد بادوام تر است. دليل آن فرآيند ساخت آن است، زيرا تحت يك فرآيند غوطه وري داغ قرار مي گيرد و براي جلوگيري از خوردگي كاملاً با روي پوشانده مي شود. اين با فولاد از طريق يك فرآيند شيميايي و دماي 450 درجه سانتيگراد ذوب مي شود. هنگامي كه فولاد حذف مي شود، لايه هاي به دست آمده روي سطح آلياژي از روي و آهن است. در اين مرحله، روي جامد مي شود و نتيجه سخت تري نسبت به فولاد ارائه مي دهد. به همين دليل صفحه گالوانيزه از مقاومت بيشتري نسبت به رنگ مشكي برخوردار است. با اين حال، استفاده از هر دو در خودروها، لوازم خانگي و محصولات ساختماني رايج است


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۴:۱۹:۳۱ توسط:سامان موضوع: نظرات (0)