ورق و آهن آلات فولادي ورق و آهن آلات فولادي .

ورق و آهن آلات فولادي

ويژگي‌هاي ورق ۰.۷ ميل سفيد فولاد مباركه

ورق‌هاي فولادي سفيد با ضخامت 0.7 ميلي‌متر از فولاد مباركه ويژگي‌هاي خاص و كاربردي دارند. در اينجا به بررسي ويژگي‌هاي اين ورق‌ها مي‌پردازيم:

ويژگي‌هاي فني
ضخامت و ابعاد:

ضخامت: 0.7 ميلي‌متر به اندازه‌اي ضخيم است كه به ورق‌ها استحكام و مقاومت مناسبي در برابر بارهاي مكانيكي و شرايط محيطي مي‌دهد.
ابعاد: اين ورق‌ها معمولاً در عرض‌هاي مختلف مانند 1 متر يا 1.25 متر توليد مي‌شوند. طول‌هاي مختلف به نياز پروژه و سفارش مشتري بستگي دارد.
پوشش رنگي:

نوع پوشش: پوشش رنگي سفيد معمولاً به وسيله رنگ‌هاي پليمري مانند پي‌وي‌سي يا پلي‌استر روي ورق‌ها اعمال مي‌شود. اين پوشش‌ها علاوه بر زيبايي، مقاومت در برابر خوردگي و شرايط جوي را نيز افزايش مي‌دهند.
پايداري رنگ: پوشش سفيد بايد مقاوم در برابر تابش UV و تغييرات دما باشد تا از كدر شدن يا تغيير رنگ جلوگيري كند.
مقاومت و استحكام:

مقاومت در برابر خوردگي: پوشش‌هاي پليمري به طور مؤثر از ورق در برابر زنگ‌زدگي و خوردگي محافظت مي‌كنند.
استحكام كششي و خمش: ورق‌هاي با ضخامت 0.7 ميلي‌متر داراي استحكام مناسب براي استفاده در ساخت و ساز و توليد قطعات صنعتي هستند.
ويژگي‌هاي كيفي
كيفيت توليد:

استانداردهاي بين‌المللي: ورق‌هاي فولاد مباركه با رعايت استانداردهاي بين‌المللي توليد مي‌شوند، كه شامل استانداردهاي ISO و ASTM است. اين استانداردها تضمين‌كننده كيفيت و دوام ورق‌ها هستند.
يكپارچگي پوشش: كيفيت و يكنواختي پوشش رنگي سفيد در سطح ورق‌ها به دقت كنترل مي‌شود تا عملكرد بهينه و زيبايي طولاني‌مدت حاصل شود.
قابليت فرم‌دهي و پردازش:

قابليت فرم‌دهي: ورق‌هاي 0.7 ميلي‌متري قابليت فرم‌دهي و برش خوبي دارند و به راحتي مي‌توان آن‌ها را به اشكال مختلف درآورد.
پردازش سطحي: ممكن است نياز به پردازش‌هاي اضافي مانند پوليش يا آماده‌سازي سطح قبل از نصب داشته باشد تا كيفيت نهايي تضمين شود.
كاربردها
ورق‌هاي فولادي سفيد با ضخامت 0.7 ميلي‌متر از فولاد مباركه در طيف وسيعي از كاربردها مورد استفاده قرار مي‌گيرند:

ساخت و ساز: براي پوشش‌هاي ديواري، سقف‌ها، و پانل‌هاي داخلي ساختمان.
صنعت خودروسازي: در توليد قطعات بدنه و اجزاي داخلي خودرو.
تجهيزات صنعتي و خانگي: در ساخت لوازم خانگي و تجهيزات صنعتي.
نماي ساختمان: به عنوان پوشش‌هاي زيبا و مقاوم براي نماي خارجي ساختمان‌ها.
اين ويژگي‌ها و كاربردها باعث مي‌شود كه ورق‌هاي فولادي سفيد 0.7 ميلي‌متر فولاد مباركه براي بسياري از پروژه‌ها و صنايع مناسب باشند و به عنوان گزينه‌اي مناسب براي نيازهاي مختلف در نظر گرفته شوند.

https://www.faraahan.com/product/%d9%88%d8%b1%d9%82-%d8%b1%d9%86%da%af%db%8c-%db%b0-7-%d8%b3%d9%81%db%8c%d8%af-%d9%81%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%af-%d9%85%d8%a8%d8%a7%d8%b1%da%a9%d9%87/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۲۵:۳۴ توسط:سامان موضوع: نظرات (0)

قرمز چيني، ضخامت 0.47 ميلي‌متر، عرض 1.25 متر

ورق‌هاي قرمز چيني با ضخامت 0.47 ميلي‌متر و عرض 1.25 متر ويژگي‌ها و كاربردهاي خاصي دارند. در اينجا به بررسي جزئيات و كاربردهاي اين نوع ورق‌ها پرداخته مي‌شود:

مشخصات فني
ضخامت: 0.47 ميلي‌متر - اين ضخامت كمي بيشتر از ضخامت‌هاي معمولي مانند 0.45 ميلي‌متر است و به ورق‌ها استحكام و مقاومت بيشتري نسبت به ورق‌هاي نازك‌تر مي‌دهد.
عرض: 1.25 متر - عرض بزرگ‌تر از عرض استاندارد 1 متر است و براي پروژه‌هايي كه به پوشش وسيع‌تر نياز دارند، مناسب‌تر مي‌باشد.
رنگ: قرمز - رنگ قرمز مي‌تواند به دليل فرآيندهاي رنگ‌آميزي يا پوشش‌دهي به دست آمده و براي ايجاد نماي بصري چشم‌گير و جذاب استفاده شود.
كاربردها
صنايع دكوراسيون: ورق‌هاي قرمز با ضخامت 0.47 ميلي‌متر و عرض 1.25 متر مي‌توانند در ساخت پانل‌هاي دكوراتيو، ديوارپوش‌ها، و اجزاي تزئيني داخلي و خارجي مورد استفاده قرار گيرند. رنگ قرمز مي‌تواند جلوه بصري زنده و جذابي به فضا اضافه كند.
ساخت و ساز: براي استفاده در پنل‌هاي ساختماني، درب‌ها، و ديگر اجزاي ساختاري كه نياز به نماي رنگي دارند، مناسب است. عرض بزرگ‌تر امكان پوشش وسيع‌تر و كاهش تعداد جوش‌ها و اتصالات را فراهم مي‌آورد.
صنايع تجاري: براي بسته‌بندي و نمايش محصولات، به ويژه در مواردي كه نياز به جلب توجه و نماي رنگي خاص است، مفيد مي‌باشد.
صنايع خودرو: ممكن است براي توليد قطعات داخلي يا تزئيني خودروهايي كه به رنگ قرمز نياز دارند، مورد استفاده قرار گيرد.
مزايا و معايب
مزايا:

ظاهر جذاب و چشم‌گير: رنگ قرمز مي‌تواند براي دكوراسيون و نمايش محصولات بسيار جذاب باشد.
پوشش وسيع‌تر: عرض 1.25 متر امكان پوشش وسيع‌تر و كاهش تعداد جوش‌ها و اتصالات را فراهم مي‌آورد.
قابليت شكل‌دهي: ورق‌هاي با ضخامت 0.47 ميلي‌متر به راحتي برش و شكل داده مي‌شوند و به استحكام بيشتري نسبت به ورق‌هاي نازك‌تر كمك مي‌كنند.
معايب:

مقاومت كمتر نسبت به ضخامت‌هاي بيشتر: براي كاربردهايي كه نياز به استحكام بالا دارند، ممكن است نياز به ورق‌هاي ضخيم‌تر باشد.
آلودگي و لكه‌پذيري: رنگ قرمز ممكن است به راحتي لكه‌دار شود و نياز به نگهداري و تميز كردن بيشتري داشته باشد.
تأمين‌كنندگان و بازار
تأمين‌كنندگان چيني: براي خريد ورق‌هاي قرمز چيني با ضخامت 0.47 ميلي‌متر و عرض 1.25 متر، مي‌توانيد با تأمين‌كنندگان و واردكنندگان مواد اوليه فلزي در ايران تماس بگيريد. وب‌سايت‌هايي مانند Alibaba و Made-in-China مي‌توانند به شما در يافتن تأمين‌كنندگان معتبر كمك كنند.
بازارهاي محلي: همچنين مي‌توانيد به بازارهاي محلي و فروشندگان مواد اوليه در ايران مراجعه كنيد تا اطلاعات دقيق‌تري درباره قيمت و موجودي ورق‌ها به دست آوريد.
نكات خريد
كيفيت و اصالت: از تأمين‌كنندگان معتبر خريد كنيد و كيفيت ورق‌ها را بررسي كنيد.
نمونه‌برداري: در صورت امكان، نمونه‌اي از ورق‌ها را دريافت كرده و بررسي كنيد تا از تطابق آن‌ها با نيازهاي خود مطمئن شويد.

https://www.faraahan.com/product/%d9%88%d8%b1%d9%82-%d8%b1%d9%86%da%af%db%8c-0-47-%d9%82%d8%b1%d9%85%d8%b2-%da%86%db%8c%d9%86%db%8c/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۴۵:۲۱ توسط:سامان موضوع: نظرات (0)

سفيد چيني، ضخامت 0.3 ميلي‌متر، عرض 1 متر

ورق‌هاي سفيد چيني با ضخامت 0.3 ميلي‌متر و عرض 1 متر، داراي ويژگي‌ها و كاربردهاي خاصي هستند. در ادامه به بررسي اين ويژگي‌ها، كاربردها و نكات مربوط به اين ورق‌ها پرداخته مي‌شود:

ويژگي‌هاي فني و مكانيكي
پوشش و رنگ:

پوشش رنگي: اين ورق‌ها با پوشش رنگي سفيد توليد مي‌شوند كه به دليل رنگ خالص و روشن، در طراحي‌هاي مختلف و پروژه‌هاي دكوراتيو استفاده مي‌شود. رنگ سفيد مي‌تواند به فضاها جلوه‌اي تميز و مدرن بدهد و به راحتي با ديگر رنگ‌ها تركيب شود.
كيفيت پوشش: پوشش بايد مقاوم در برابر خراشيدگي، رطوبت و تغيير رنگ باشد. اين پوشش معمولاً به صورت ضد زنگ و مقاوم در برابر UV طراحي مي‌شود تا دوام و طول عمر ورق‌ها افزايش يابد.
ويژگي‌هاي فيزيكي:

ضخامت: با ضخامت 0.3 ميلي‌متر، اين ورق‌ها نازك و سبك هستند و براي كاربردهايي كه نياز به وزن كم و قابليت فرم‌دهي آسان دارند، مناسب‌اند. اين ضخامت نسبتاً نازك است و ممكن است براي برخي كاربردها كه نياز به مقاومت بالا دارند محدوديت‌هايي داشته باشد.
عرض: عرض 1 متر اين ورق‌ها را براي استفاده در پروژه‌هاي كوچك‌تر و كاربردهاي مختلف مناسب مي‌سازد، از جمله طراحي داخلي و پوشش‌هاي دكوراتيو.
مقاومت در برابر خوردگي:

آب و هوا: پوشش بايد در برابر عوامل جوي مانند رطوبت و باران مقاوم باشد تا دچار خوردگي يا تغيير رنگ نشود. ورق‌هاي با پوشش مناسب معمولاً داراي مقاومت خوبي در برابر شرايط جوي هستند.
پايداري ابعادي:

ثبات اندازه: ورق‌ها بايد در شرايط مختلف دما و فشار پايدار باقي بمانند و تغييرات ابعادي را به حداقل برسانند.
كاربردها
ساختمان‌سازي:

پوشش‌هاي دكوراتيو: به دليل رنگ سفيد خالص و ويژگي‌هاي ظاهري، اين ورق‌ها به عنوان پوشش‌هاي دكوراتيو در طراحي داخلي و نماي ساختمان‌ها استفاده مي‌شوند.
پانل‌هاي ديواري و سقفي: براي ساخت پانل‌هاي ديواري و سقفي در فضاهاي داخلي مناسب هستند.
توليد لوازم خانگي:

لوازم خانگي سبك: براي توليد بدنه لوازم خانگي سبك و دكوراتيو، مانند يخچال‌ها، ماشين‌هاي لباسشويي و ديگر لوازم آشپزخانه، استفاده مي‌شود.
تبليغات و نمايشگاه‌ها:

تابلوهاي تبليغاتي: به دليل رنگ سفيد و ظاهر تميز، اين ورق‌ها در توليد تابلوهاي تبليغاتي و نمايشگاهي كاربرد دارند.
نمايشگاه‌ها و دكوراسيون: در طراحي‌هاي نمايشگاهي و دكوراسيون داخلي براي ايجاد جلوه‌اي مدرن و ساده استفاده مي‌شود.
صنايع ديگر:

پوشش‌هاي تزئيني: در توليد پوشش‌هاي تزئيني براي محصولات مختلف، از جمله جعبه‌ها و بسته‌بندي‌ها، كاربرد دارند.
سازه‌هاي دكوراتيو: براي ايجاد سازه‌هاي دكوراتيو و هنري در پروژه‌هاي مختلف استفاده مي‌شوند.
نكات نصب و نگهداري
نصب:

پايه‌گذاري صحيح: نصب صحيح و پايه‌گذاري مناسب براي جلوگيري از مشكلات در طول زمان ضروري است.
اتصالات: استفاده از اتصالات مناسب و مقاوم در برابر خوردگي و شرايط جوي مهم است.
نگهداري:

تميزكاري: تميز نگه داشتن ورق‌ها به حفظ زيبايي و عملكرد آنها كمك مي‌كند. استفاده از مواد شوينده ملايم و پارچه‌هاي نرم توصيه مي‌شود.
بازرسي دوره‌اي: بازرسي دوره‌اي براي شناسايي هرگونه آسيب يا مشكلات احتمالي توصيه مي‌شود.
ورق‌هاي سفيد چيني با ضخامت 0.3 ميلي‌متر و عرض 1 متر به دليل ويژگي‌هاي خاص خود مي‌توانند در پروژه‌هاي مختلف با نيازهاي زيبايي‌شناسي و عملكردي مورد استفاده قرار گيرند.

https://www.faraahan.com/product/%d9%88%d8%b1%d9%82-%d8%b1%d9%86%da%af%db%8c-0-25-%d8%b3%d9%81%db%8c%d8%af-%da%86%db%8c%d9%86%db%8c-2/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۵۲:۲۵ توسط:سامان موضوع: نظرات (0)

ورق روغني ضخامت 70 ميل در ماشين آلات سنگين

ورق روغني با ضخامت 70 ميلي‌متر (7 سانتيمتر) به دليل ضخامت بالاي خود در موارد خاص و صنعتي استفاده مي‌شود. اين نوع ورق‌ها معمولاً به صورت فولاد ساخته شده و در توليد و ساخت محصولات و سازه‌هاي سنگين كاربرد دارند. در زير به برخي از ويژگي‌ها و كاربردهاي اين ورق‌ها اشاره مي‌كنم:

ويژگي‌ها
مقاومت بالا: به دليل ضخامت زياد، اين ورق‌ها داراي مقاومت بالايي در برابر فشار، ضربه و تنش‌هاي مكانيكي هستند.
پايداري در شرايط سخت: مناسب براي استفاده در محيط‌هاي صنعتي كه نياز به تحمل شرايط سخت و بارهاي سنگين دارند.
پردازش ويژه: ممكن است نياز به پردازش‌هاي خاصي براي برش يا شكل‌دهي داشته باشند، مانند برش با دستگاه‌هاي تخصصي يا جوشكاري‌هاي خاص.
كاربردها
ساخت ماشين‌آلات سنگين: مانند ماشين‌آلات صنعتي و تجهيزات معدني كه نياز به قطعات مقاوم و پايدار دارند. 

ساخت ماشين‌آلات سنگين يكي از كاربردهاي كليدي ورق‌هاي روغني ضخيم است. اين نوع ماشين‌آلات در صنايع مختلف از جمله معدني، ساختماني، نفت و گاز، و حمل و نقل استفاده مي‌شوند. در اينجا به جزئيات بيشتري درباره اين كاربردها و نيازهاي مرتبط با آن‌ها اشاره مي‌كنم:

ويژگي‌هاي مورد نياز در ماشين‌آلات سنگين
مقاومت بالا: ماشين‌آلات سنگين بايد در برابر بارهاي زياد و فشارهاي شديد مقاومت كنند. ورق‌هاي روغني با ضخامت بالا به دليل استحكام و دوام خود براي اين كاربردها مناسب هستند.
پايداري و دوام: ماشين‌آلات سنگين معمولاً در شرايط محيطي سخت و در معرض سايش و خوردگي قرار دارند. استفاده از مواد با كيفيت بالا و پردازش‌هاي مناسب مي‌تواند عمر مفيد ماشين‌آلات را افزايش دهد.
قابليت جوشكاري و برش: براي ساخت قطعات مختلف ماشين‌آلات، ورق‌ها نياز به برش و جوشكاري دارند. ورق‌هاي روغني به دليل خاصيت شكل‌پذيري و جوش‌پذيري خوب، مناسب براي اين فرايندها هستند.
كاربردها در ماشين‌آلات سنگين
ماشين‌آلات معدني: مانند بيل‌هاي مكانيكي، لودرها، و حفاري‌ها كه براي استخراج مواد معدني و عمليات‌هاي سنگين طراحي شده‌اند. اين ماشين‌آلات به مقاومت بالايي در برابر سايش و فشار نياز دارند.
ماشين‌آلات ساختماني: مانند جرثقيل‌ها، بلدوزرها، و ماشين‌آلات راه‌سازي كه در پروژه‌هاي ساختماني و زيرساختي استفاده مي‌شوند. اين ماشين‌آلات به دليل بارهاي زياد و محيط‌هاي سخت نياز به قطعات مقاوم دارند.
ماشين‌آلات حمل و نقل: شامل كاميون‌هاي سنگين، تراكتورها، و ديگر وسايل نقليه سنگين كه در حمل و نقل بارهاي سنگين و در شرايط دشوار فعاليت مي‌كنند.
ماشين‌آلات نفت و گاز: مانند تجهيزات حفاري و توليد كه در استخراج و پردازش نفت و گاز استفاده مي‌شوند. اين ماشين‌آلات نياز به قطعات با مقاومت بالا در برابر فشار و خوردگي دارند.
توليد و تأمين
فرآيند توليد: ورق‌هاي روغني با ضخامت بالا معمولاً در كارخانجات فولادسازي و نورد توليد مي‌شوند. اين فرآيندها شامل نورد گرم و سرد، عمليات روغن‌كاري، و پردازش‌هاي حرارتي و مكانيكي است.
تأمين‌كنندگان: شركت‌هاي بزرگ فولادسازي مانند فولاد مباركه، فولاد خوزستان، و ديگر توليدكنندگان مطرح در ايران قادر به توليد ورق‌هاي روغني با ضخامت‌هاي بالا هستند.
آماده‌سازي براي ساخت: ورق‌ها بايد به صورت دقيق برش داده شوند و ممكن است نياز به عمليات‌هايي مانند پرس و جوشكاري داشته باشند. اين فرايندها معمولاً در كارگاه‌هاي تخصصي يا توسط توليدكنندگان ماشين‌آلات انجام مي‌شود.
نكات فني
استانداردها: ماشين‌آلات سنگين معمولاً بايد مطابق با استانداردهاي بين‌المللي و ملي توليد شوند تا از ايمني و كيفيت آن‌ها اطمينان حاصل شود.
كنترل كيفيت: تست‌هاي كنترل كيفيت شامل آزمايش‌هاي مكانيكي، متالورژيكي، و اندازه‌گيري‌هاي دقيق براي اطمينان از تطابق با مشخصات فني انجام مي‌شود.


ساخت سازه‌هاي فولادي: براي ساخت پل‌ها، سازه‌هاي صنعتي و ساير ساختارهاي بزرگ و مقاوم.
توليد قطعات بزرگ و سنگين: مانند قطعات سازه‌اي، قالب‌ها و ساير اجزاي بزرگ كه نياز به استحكام و دوام بالايي دارند.
تامين‌كنندگان و توليدكنندگان
ورق‌هاي روغني با ضخامت بالا معمولاً توسط كارخانه‌هاي فولادسازي بزرگ توليد مي‌شود. در ايران، شركت‌هايي مانند فولاد مباركه، فولاد خوزستان و ساير توليدكنندگان بزرگ ممكن است اين نوع ورق‌ها را توليد و عرضه كنند.

توجهات
قيمت و هزينه: به دليل ضخامت زياد و مواد اوليه، قيمت اين ورق‌ها معمولاً بالاتر از ورق‌هاي نازك‌تر است.
آماده‌سازي و حمل و نقل: به دليل وزن زياد، حمل و نقل و جابه‌جايي اين ورق‌ها ممكن است نياز به تجهيزات خاص و تدابير ويژه داشته باشد.

https://www.faraahan.com/product/%d9%88%d8%b1%d9%82-%d8%b1%d9%88%d8%ba%d9%86%db%8c-%d8%b6%d8%ae%d8%a7%d9%85%d8%aa-70-%d9%85%db%8c%d9%84/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۰۲:۳۳ توسط:سامان موضوع: نظرات (0)

ارزيابي هزينه‌هاي اقتصادي و مزاياي استفاده از ورق سياه اكسين در صنايع مختلف

ورق سياه اكسين به عنوان يكي از انواع ورق‌هاي فولادي پركاربرد، در صنايع مختلف به دليل ويژگي‌هاي منحصر به فرد خود مورد استفاده قرار مي‌گيرد. در ارزيابي هزينه‌هاي اقتصادي و مزاياي استفاده از اين نوع ورق، بايد به چندين جنبه توجه كرد:

۱. مزاياي استفاده از ورق سياه اكسين
قابليت جوشكاري و شكل‌دهي عالي:

ورق‌هاي سياه اكسين داراي خصوصيات جوشكاري و شكل‌دهي خوبي هستند كه اين ويژگي‌ها باعث مي‌شود در صنايع مختلف مانند ساختمان‌سازي، صنايع خودروسازي، و توليد ماشين‌آلات كاربرد وسيعي داشته باشند.
مقاومت بالا در برابر بارهاي مكانيكي:

اين ورق‌ها به دليل خواص مكانيكي عالي، در شرايط بارگذاري بالا و فشارهاي مختلف مقاوم هستند. اين ويژگي باعث استفاده از آنها در ساخت سازه‌هاي بزرگ و اجزاي ماشين‌آلات مي‌شود.
قيمت مناسب نسبت به ساير ورق‌هاي فولادي:

ورق‌هاي سياه اكسين به دليل هزينه پايين‌تر توليد نسبت به ورق‌هاي گالوانيزه يا ضدزنگ، از نظر اقتصادي به صرفه‌تر هستند و اين امر موجب محبوبيت آنها در صنايع مختلف مي‌شود.
مقاومت در برابر سايش:

در برخي كاربردها، ورق‌هاي سياه اكسين به دليل مقاومت در برابر سايش و خوردگي به ويژه در شرايط صنعتي و ساخت و ساز انتخاب مناسبي هستند.
استفاده در ساخت قطعات سنگين و اجزاي ساختاري:

اين ورق‌ها براي ساخت قطعات سنگين و اجزاي ساختاري كه نياز به استحكام بالا دارند، بسيار مناسب هستند.
۲. هزينه‌هاي اقتصادي
هزينه توليد و خريد:

هزينه توليد ورق‌هاي سياه اكسين معمولاً كمتر از ورق‌هاي گالوانيزه و رنگي است. اين موضوع به دليل استفاده از مواد اوليه و فرآيندهاي توليد كمتر پيچيده‌تر در توليد اين ورق‌هاست.
هزينه‌هاي حمل و نقل:

بسته به ضخامت و ابعاد ورق‌ها، هزينه‌هاي حمل و نقل مي‌تواند متفاوت باشد. معمولاً ورق‌هاي ضخيم‌تر هزينه حمل بيشتري دارند.
هزينه‌هاي نگهداري و تعمير:

ورق‌هاي سياه اكسين به دليل مقاومت كمتر در برابر خوردگي نسبت به ورق‌هاي گالوانيزه، نياز به نگهداري و پوشش‌هاي اضافي براي جلوگيري از زنگ زدگي دارند كه مي‌تواند هزينه‌هاي اضافي به دنبال داشته باشد.
هزينه‌هاي انرژي:

در فرآيند توليد ورق‌هاي سياه اكسين، مصرف انرژي و مواد اوليه به‌طور مستقيم بر روي هزينه نهايي تاثير مي‌گذارد.
۳. كاربردهاي اصلي
ساخت و ساز:

در صنايع ساخت و ساز براي توليد تيرآهن، ستون‌هاي فولادي، و قاب‌هاي ساختماني.
صنعت خودروسازي:

در ساخت قطعات خودرو به دليل مقاومت بالا و قابليت شكل‌دهي.
توليد ماشين‌آلات و تجهيزات صنعتي:

در توليد ماشين‌آلات سنگين و تجهيزات صنعتي.
صنايع نفت و گاز:

براي ساخت لوله‌ها و تجهيزات مربوط به صنايع نفت و گاز.
با توجه به ويژگي‌هاي ذكر شده، ورق سياه اكسين به عنوان يك انتخاب اقتصادي و كاربردي در بسياري از صنايع به شمار مي‌رود. ارزيابي هزينه‌هاي اقتصادي و مزاياي آن بستگي به نيازهاي خاص پروژه و صنايع مختلف دارد.

https://www.faraahan.com/product/%d9%88%d8%b1%d9%82-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d9%87-%db%b5%db%b0-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c-%d9%85%d8%aa%d8%b1-%d8%b4%db%8c%d8%aa-%d8%a7%da%a9%d8%b3%db%8c%d9%86/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۰۰:۱۸ توسط:سامان موضوع: نظرات (0)

ورق‌هاي سياه توليد شده توسط كارخانه نورد و پروفيل ساوه

ورق‌هاي سياه توليد شده توسط كارخانه نورد و پروفيل ساوه ويژگي‌ها و مشخصات خاصي دارند كه در زير به آن‌ها پرداخته مي‌شود:

مشخصات فني:
ضخامت: ورق‌هاي سياه نورد و پروفيل ساوه معمولاً در ضخامت‌هاي مختلفي توليد مي‌شوند، از جمله 4 ميلي‌متر، 6 ميلي‌متر، 8 ميلي‌متر و بيشتر.
عرض: عرض اين ورق‌ها مي‌تواند متغير باشد، اما معمولاً در ابعاد 1000 ميلي‌متر، 1250 ميلي‌متر و 1500 ميلي‌متر توليد مي‌شوند.
طول: طول ورق‌ها به درخواست مشتري و نيازهاي پروژه قابل تنظيم است. معمولاً طول‌هاي استاندارد در محدوده 2000 ميلي‌متر تا 6000 ميلي‌متر قرار دارد.
تركيب شيميايي: ورق‌هاي سياه نورد و پروفيل ساوه از فولاد كم‌كربن يا فولاد ساختماني توليد مي‌شوند كه شامل عناصري چون كربن، منگنز، و سيليسيم است.
ويژگي‌ها:
كيفيت سطح: ورق‌هاي سياه ساوه معمولاً داراي سطحي صاف و بدون زنگ زدگي هستند. اما به دليل فرآيند توليد، ممكن است برخي از ورق‌ها داراي لكه‌هاي سطحي باشند كه به راحتي قابل پاك‌سازي هستند.
استحكام: اين ورق‌ها داراي استحكام بالايي هستند و براي مصارف مختلف صنعتي و ساختماني مناسبند.
قابليت جوشكاري: ورق‌هاي سياه نورد و پروفيل ساوه به خوبي جوش مي‌خورند و براي ساخت قطعات جوش‌كاري شده مناسبند.
كاربردها:
ساخت سازه‌هاي فلزي: استفاده در ساخت سازه‌هاي فلزي مانند پل‌ها، برج‌ها و ساختمان‌ها.
توليد قطعات صنعتي: به‌ويژه در صنايعي كه نياز به استحكام و مقاومت بالا دارند، مانند صنعت خودروسازي و ماشين‌آلات.
پروژه‌هاي ساختماني: براي توليد نرده‌ها، قاب‌هاي فلزي، و ديگر اجزاي ساختماني.
خدمات اضافي:
برش و شكل‌دهي: نورد و پروفيل ساوه خدمات برش و شكل‌دهي به ورق‌ها را نيز ارائه مي‌دهد تا نيازهاي خاص مشتريان را برآورده سازد.
گارانتي كيفيت: اين كارخانه معمولاً تضمين كيفيت و بازرسي‌هاي دقيق را براي اطمينان از انطباق محصولات با استانداردهاي بين‌المللي ارائه مي‌دهد.

ورق‌هاي سياه توليد شده توسط كارخانه نورد و پروفيل ساوه به دليل ويژگي‌هاي فني و كاربردهاي وسيع خود در صنعت و ساختمان‌سازي بسيار شناخته شده‌اند. در ادامه، جزئيات بيشتري درباره اين ورق‌ها ارائه مي‌شود:

1. فرآيند توليد:
حرارت‌دهي و نورد: ورق‌هاي سياه در فرآيند نورد گرم توليد مي‌شوند. در اين فرآيند، فولاد در دماهاي بالا (معمولاً حدود 1200 درجه سانتي‌گراد) ذوب شده و سپس از ميان غلتك‌ها عبور داده مي‌شود تا به ضخامت و عرض مورد نظر برسد.
برش و پرداخت: پس از نورد، ورق‌ها به طول‌هاي مورد نياز برش داده مي‌شوند. سپس سطح آن‌ها ممكن است تحت عمليات پرداخت و صيقل قرار گيرد تا كيفيت ظاهري بهتري پيدا كند.
آبكاري: در برخي موارد، ورق‌ها براي جلوگيري از زنگ زدگي و خوردگي ممكن است تحت پوشش‌هاي ضد زنگ قرار گيرند.
2. مشخصات فني:
تركيب شيميايي: تركيب شيميايي ورق‌ها ممكن است شامل مقادير معين كربن (0.12% تا 0.25%)، منگنز (0.60% تا 0.90%) و سيليسيم (0.10% تا 0.40%) باشد. اين تركيبات بر استحكام و دوام ورق‌ها تأثير مي‌گذارند.
استحكام كششي: ورق‌هاي سياه معمولاً داراي استحكام كششي (Tensile Strength) بالايي هستند كه آن‌ها را براي مصارف سنگين مناسب مي‌سازد. اين ويژگي به خصوص در ساخت سازه‌هاي بزرگ و مقاوم اهميت دارد.
قابليت شكل‌پذيري: ورق‌هاي سياه به خوبي شكل مي‌پذيرند و مي‌توانند به فرم‌هاي مختلف مانند لوله‌ها، پروفيل‌ها و قطعات پيچيده شكل داده شوند.
3. كاربردها:
ساخت سازه‌هاي صنعتي: استفاده در ساخت سازه‌هاي فلزي بزرگ مانند پل‌ها، برج‌ها و ساختمان‌هاي بلند.
توليد ماشين‌آلات و تجهيزات: مورد استفاده در توليد قطعات ماشين‌آلات سنگين و تجهيزات صنعتي.
ساخت سازه‌هاي ساختماني: مناسب براي نرده‌ها، قاب‌هاي فلزي، و ديگر اجزاي ساختماني.
4. ويژگي‌هاي عملكردي:
مقاومت در برابر بار: به دليل استحكام بالاي ورق‌هاي سياه، آن‌ها مي‌توانند بارهاي سنگين را تحمل كنند و در ساخت سازه‌هايي كه نياز به مقاومت بالا دارند، مورد استفاده قرار گيرند.
مقاومت در برابر حرارت: اين ورق‌ها قادر به تحمل دماهاي بالا هستند و در شرايط حرارتي شديد نيز عملكرد خوبي دارند.
دوام و عمر طولاني: به دليل ساختار مستحكم و مقاوم در برابر خوردگي، ورق‌هاي سياه داراي عمر طولاني و دوام بالايي هستند.
5. خدمات و پشتيباني:
مشاوره فني: نورد و پروفيل ساوه خدمات مشاوره فني را براي كمك به انتخاب صحيح ورق‌ها بر اساس نيازهاي پروژه‌هاي مختلف ارائه مي‌دهد.

 

https://www.faraahan.com/category/black-sheet/rolled-black-sheet-and-saweh-profile/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۴۶:۲۱ توسط:سامان موضوع: نظرات (0)

* ورق گالوانيزه 1.25 ميلي‌متر رول 1250 دشتستان راد

ورق‌هاي گالوانيزه با ضخامت 1.25 ميلي‌متر و عرض 1250 ميلي‌متر به صورت رول، به دليل ويژگي‌هاي خاص خود، در صنايع مختلف كاربردهاي گسترده‌اي دارند. در اينجا جزئيات بيشتري درباره كاربردها و ويژگي‌هاي اين ورق‌ها آورده شده است:

ويژگي‌ها:
مقاومت در برابر خوردگي:

پوشش گالوانيزه (زنگ‌زدگي) از فولاد در برابر خوردگي و زنگ‌زدگي محافظت مي‌كند. اين ويژگي باعث مي‌شود كه ورق‌هاي گالوانيزه براي استفاده در محيط‌هاي مرطوب و شرايط جوي نامساعد مناسب باشند.
استحكام بالا:

ضخامت 1.25 ميلي‌متر به ورق‌ها استحكام خوبي مي‌دهد و آن‌ها را براي استفاده در ساخت سازه‌هاي فلزي، پانل‌ها، و پوشش‌هاي سقف و ديوار مناسب مي‌كند.
انعطاف‌پذيري:

اين ورق‌ها به دليل خواص فيزيكي مناسب مي‌توانند به راحتي خم و شكل‌دهي شوند، كه اين امر آن‌ها را براي كاربردهاي مختلفي مناسب مي‌سازد. صنايع مختلف كاربردهاي گسترده‌اي دارند.
ظاهر مناسب:

ورق‌هاي گالوانيزه معمولاً داراي سطح صاف و براق هستند كه در بسياري از كاربردها، به ويژه در كاربردهاي دكوراتيو و نماي ساختمان، جذابيت بصري خوبي ارائه مي‌دهند.
كاربردها:
صنعت ساختماني:

پوشش‌هاي سقف: ورق‌هاي گالوانيزه به عنوان پوشش‌هاي سقف در ساختمان‌ها و انبارها استفاده مي‌شوند. اين ورق‌ها مقاومت خوبي در برابر باران، برف، و ساير شرايط جوي دارند.
ديوارپوش‌ها و پانل‌هاي ديواري: براي پوشش ديوارهاي داخلي و خارجي ساختمان‌ها به كار مي‌روند.
صنعت خودروسازي:

قطعات خودرو: اين ورق‌ها در توليد قطعات مختلف خودرو مانند بدنه و اجزاي داخلي استفاده مي‌شوند. مقاومت در برابر خوردگي و استحكام بالا، اين ورق‌ها را به انتخابي مناسب براي صنعت خودروسازي تبديل مي‌كند.
صنعت لوازم خانگي:

ساخت لوازم خانگي: در توليد لوازم خانگي مانند يخچال‌ها، ماشين‌هاي لباسشويي، و اجاق‌گازها كاربرد دارند.
صنعت تجهيزات صنعتي:

ساخت تجهيزات و ماشين‌آلات: در ساخت تجهيزات صنعتي، ماشين‌آلات و ابزارهاي مختلف به كار مي‌روند. استحكام و دوام اين ورق‌ها، آن‌ها را براي استفاده در تجهيزات صنعتي مناسب مي‌سازد.
پانل‌هاي دكوراتيو:

پانل‌هاي تزئيني: در طراحي و ساخت پانل‌هاي دكوراتيو و نماي ساختمان‌ها به دليل ظاهر مناسب و مقاومت در برابر شرايط محيطي استفاده مي‌شود.
نكات مهم:
برش و شكل‌دهي: ورق‌هاي گالوانيزه به راحتي برش و شكل‌دهي مي‌شوند، اما هنگام انجام اين كار بايد به دقت عمل كرد تا از آسيب به پوشش گالوانيزه جلوگيري شود.
نگهداري: حتي با وجود پوشش گالوانيزه، بايد مراقبت و نگهداري مناسب از ورق‌ها انجام شود تا عمر مفيد آن‌ها افزايش يابد.

ورق‌هاي گالوانيزه با ضخامت 1.25 ميلي‌متر و عرض 1250 ميلي‌متر به صورت رول، معمولاً براي كاربردهاي مختلفي استفاده مي‌شوند،

از جمله:

ساخت سازه‌هاي فولادي: اين ورق‌ها به دليل مقاومت بالا در برابر خوردگي، براي ساخت سازه‌هاي فلزي و سازه‌هاي ساختماني مناسب هستند.
پوشش‌هاي سقف و ديوار: اين ورق‌ها به عنوان پوشش‌هاي سقف و ديوار در صنايع مختلف، به ويژه در ساختمان‌ها و انبارها، استفاده مي‌شوند.
صنعت خودروسازي: به دليل استحكام و مقاومت در برابر شرايط جوي، اين ورق‌ها در صنعت خودروسازي براي توليد قطعات خودرو به كار مي‌روند.
صنعت لوازم خانگي: در ساخت لوازم خانگي مانند يخچال‌ها و ماشين‌هاي لباسشويي نيز مورد استفاده قرار مي‌گيرند.
پانل‌هاي ديواري: به عنوان پانل‌هاي ديواري در ساختمان‌هاي تجاري و مسكوني.
اين ورق‌ها به دليل داشتن پوشش گالوانيزه، مقاومت بسيار خوبي در برابر زنگ‌زدگي و خوردگي دارند و براي استفاده در محيط‌هاي مختلف مناسب هستند.

https://www.faraahan.com/product/%d9%88%d8%b1%d9%82-%da%af%d8%a7%d9%84%d9%88%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%b2%d9%87-1-25-%d8%b1%d9%88%d9%84-1250-%d8%af%d8%b4%d8%aa%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d8%a7%d8%af/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۴۴:۲۵ توسط:سامان موضوع: نظرات (0)

ويژگي‌ها و كاربردهاي ورق گالوانيزه ۰.۴۸ ميل عرض ۱.۲۵ روي اندود

ورق‌هاي گالوانيزه با ضخامت ۰.۴۸ ميلي‌متر و عرض ۱.۲۵ متر، با پوشش روي، داراي ويژگي‌ها و كاربردهاي خاصي هستند كه آن‌ها را به انتخاب مناسبي براي بسياري از صنايع و پروژه‌هاي ساختماني تبديل مي‌كند. در ادامه، به بررسي ويژگي‌ها و كاربردهاي اين ورق‌ها پرداخته مي‌شود:

ويژگي‌ها
پوشش ضدزنگ

پوشش روي: ورق‌هاي گالوانيزه با پوشش روي، مقاومت بالايي در برابر خوردگي و زنگ‌زدگي دارند. پوشش روي به‌طور يكنواخت بر روي سطح ورق اعمال شده و از آن در برابر عوامل جوي و محيطي محافظت مي‌كند.
طول عمر بالا: پوشش مقاوم باعث افزايش طول عمر ورق‌ها و دوام آن‌ها در شرايط جوي مختلف مي‌شود.
استحكام و مقاومت

استحكام مكانيكي: با ضخامت ۰.۴۸ ميلي‌متر، اين ورق‌ها داراي استحكام كافي براي كاربردهاي مختلف هستند. اين استحكام به‌ويژه در برابر فشارهاي مكانيكي و آسيب‌هاي سطحي مفيد است.
مقاومت در برابر ضربه: ورق‌هاي با اين ضخامت در برابر ضربه‌هاي ملايم و آسيب‌هاي مكانيكي مقاوم هستند.
قابليت شكل‌پذيري

انعطاف‌پذيري: ورق‌هاي گالوانيزه با ضخامت ۰.۴۸ ميلي‌متر قابليت شكل‌پذيري و خم‌كاري خوبي دارند. اين ويژگي به آن‌ها اجازه مي‌دهد تا به اشكال مختلف فرم داده شوند بدون اينكه خواص مكانيكي آن‌ها تحت تأثير قرار گيرد.
مقاومت در برابر حرارت

عملكرد حرارتي: اين ورق‌ها معمولاً در دماهاي مختلف عملكرد خوبي دارند و مي‌توانند در شرايط حرارتي متنوع دوام بياورند.
زيبايي و طراحي

ظاهر صاف و براق: سطح صاف و براق اين ورق‌ها باعث زيبايي و يكنواختي در طراحي‌ها مي‌شود.
كاربردها
ساخت و ساز

پوشش‌هاي داخلي: استفاده در پوشش‌هاي داخلي ساختمان‌ها، به‌ويژه در محيط‌هاي خشك و كم‌تنش. اين ورق‌ها براي ديوارهاي داخلي، پانل‌هاي ديواري، و سقف‌هاي داخلي مناسب هستند.
پوشش‌هاي سقفي: مناسب براي پوشش سقف‌هاي شيب‌دار و مسطح كه نياز به مقاومت در برابر باران و رطوبت دارند. ورق‌هاي با ضخامت ۰.۴۸ ميلي‌متر به‌خاطر استحكام كافي و وزن سبك، انتخاب مناسبي براي سقف‌ها هستند.
صنعت خودروسازي

قطعات داخلي خودرو: استفاده در توليد قطعات داخلي خودرو، به‌ويژه در قسمت‌هايي كه نياز به مقاومت در برابر خوردگي و وزن سبك دارند.
صنعت لوازم خانگي

توليد لوازم خانگي: مانند يخچال‌ها، ماشين‌هاي لباسشويي و ديگر لوازم خانگي كه نياز به مقاومت در برابر رطوبت و سايش دارند. اين ورق‌ها براي ساخت قطعات داخلي و خارجي اين لوازم مناسب هستند.
پوشش‌هاي صنعتي

پوشش تجهيزات و ماشين‌آلات: استفاده به‌عنوان پوشش‌هاي حفاظتي براي تجهيزات و ماشين‌آلات صنعتي كه نياز به مقاومت در برابر خوردگي و شرايط محيطي دارند.
ساخت سازه‌هاي فلزي

سازه‌هاي فلزي: استفاده در ساخت سازه‌هاي فلزي مانند اسكلت‌هاي ساختماني و سازه‌هاي صنعتي. ورق‌هاي گالوانيزه با ضخامت ۰.۴۸ ميلي‌متر به‌خاطر استحكام و مقاومت خود مي‌توانند در پروژه‌هاي ساختماني و صنعتي مورد استفاده قرار گيرند.
مزاياي خاص
كاهش هزينه‌ها

هزينه‌هاي پايين‌تر: نسبت به ورق‌هاي با ضخامت‌هاي بالاتر، هزينه‌هاي توليد و نصب كم‌تري دارد.
سبكي و نصب آسان

سبكي: ورق‌هاي با ضخامت ۰.۴۸ ميلي‌متر سبك هستند و نصب و كار با آن‌ها ساده است.
نصب و نگهداري آسان: به‌دليل وزن سبك و مقاومت در برابر شرايط محيطي، نصب و نگهداري آن‌ها كم‌هزينه و راحت است.
دوام بالا

طول عمر بالا: به‌خاطر پوشش روي، طول عمر و دوام اين ورق‌ها در برابر خوردگي و زنگ‌زدگي بالا است.
ورق‌هاي گالوانيزه با ضخامت ۰.۴۸ ميلي‌متر و عرض ۱.۲۵ متر با پوشش روي، به‌دليل ويژگي‌هاي فني و كاربردهاي گسترده خود، گزينه‌اي مناسب براي صنايع مختلف و كاربردهاي ساختماني هستند.

https://www.faraahan.com/product/%d9%88%d8%b1%d9%82-%da%af%d8%a7%d9%84%d9%88%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%b2%d9%87-%db%b0-%db%b4%db%b8-%d8%b9%d8%b1%d8%b6-%db%b1-%db%b2%db%b5-%d8%b1%d9%88%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%af%d9%88%d8%af/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۵۰:۰۲ توسط:سامان موضوع: نظرات (0)

مقاومت در برابر خوردگي ورق گالوانيزه ۰.۶۰ ميل عرض ۱.۲۵ تاراز شهركرد

ورق گالوانيزه با ضخامت 0.60 ميلي‌متر و عرض 1.25 متر در شهر تاراز، شهركرد، براي كاربردهاي مختلف ساختماني و صنعتي مناسب است. اين ورق‌ها به دليل پوشش گالوانيزه‌اي كه دارند، مقاومت خوبي در برابر خوردگي و زنگ‌زدگي دارند.

ويژگي‌هاي فني:
ضخامت: 0.60 ميلي‌متر
عرض: 1.25 متر
پوشش: گالوانيزه، كه به معناي پوشش‌دهي ورق با لايه‌اي از روي براي افزايش مقاومت در برابر خوردگي و زنگ‌زدگي است.
ويژگي‌هاي مكانيكي و كاربردها:
مقاومت در برابر خوردگي:

پوشش گالوانيزه ورق‌ها مقاومت بالايي در برابر زنگ‌زدگي و خوردگي فراهم مي‌آورد، به ويژه در محيط‌هاي مرطوب و آلوده.

مقاومت در برابر خوردگي يكي از ويژگي‌هاي كليدي ورق‌هاي گالوانيزه است كه به دليل پوشش گالوانيزه‌اي كه دارند، ايجاد مي‌شود. در اينجا به تفصيل به اين ويژگي و نحوه عملكرد آن مي‌پردازيم:

پوشش گالوانيزه:
تعريف:

گالوانيزه كردن فرآيند پوشش‌دهي ورق‌هاي فولادي با لايه‌اي از روي (زينك) است. اين پوشش به وسيله‌ي غوطه‌ور كردن ورق‌هاي فولادي در حمام مذاب روي يا با استفاده از روش‌هاي الكتروليتيكي به آن‌ها اضافه مي‌شود.
عملكرد پوشش:

پوشش فيزيكي: لايه‌ي روي به عنوان يك سد فيزيكي عمل مي‌كند كه از تماس مستقيم فولاد با محيط خارجي و عوامل خورنده (مانند آب و هوا) جلوگيري مي‌كند.
پوشش الكتروشيميايي: در صورتي كه لايه روي آسيب ببيند، همچنان به عنوان يك آند قرباني عمل كرده و خود زنگ مي‌زند تا فولاد زيرين را محافظت كند. اين خاصيت باعث افزايش عمر مفيد ورق‌هاي فولادي مي‌شود.
عوامل تأثيرگذار بر مقاومت در برابر خوردگي:
نوع پوشش:

روي گرم غوطه‌ور: پوشش ضخيم‌تري ايجاد مي‌كند و معمولاً مقاومت بهتري در برابر خوردگي ارائه مي‌دهد.
پوشش الكتريكي: معمولاً نازك‌تر است و ممكن است مقاومت كمتري نسبت به پوشش‌هاي گرم غوطه‌ور داشته باشد.
ضخامت پوشش:

هرچه ضخامت لايه روي بيشتر باشد، مقاومت ورق در برابر خوردگي بهتر است. ورق‌هاي با پوشش ضخيم‌تر، معمولاً در محيط‌هاي خشن‌تر و صنعتي عملكرد بهتري دارند.
محيط استفاده:

محيط مرطوب: ورق‌هاي گالوانيزه در محيط‌هاي مرطوب و باراني مقاومت خوبي دارند، اما در معرض آب شور (مانند دريا) ممكن است نياز به پوشش‌هاي مقاوم‌تري داشته باشند.
محيط‌هاي شيميايي: در محيط‌هاي حاوي مواد شيميايي، مقاومت ورق‌هاي گالوانيزه ممكن است كاهش يابد و استفاده از پوشش‌هاي ويژه توصيه مي‌شود.
نگهداري و مراقبت:

پاكيزگي و عدم تماس با مواد شيميايي و آلاينده‌ها مي‌تواند عمر پوشش گالوانيزه را افزايش دهد. به عنوان مثال، پاك‌سازي منظم سطح ورق‌ها از آلودگي‌ها و مواد شيميايي مي‌تواند به حفظ مقاومت در برابر خوردگي كمك كند.
كاربردهاي مقاومتي:
ساختمان‌هاي مسكوني و تجاري: براي سقف‌ها، ديوارها و پوشش‌هاي خارجي.
صنايع سنگين: مانند توليد تجهيزات صنعتي و ماشين‌آلات كه در معرض شرايط سخت محيطي هستند.
تجهيزات و وسايل خانگي: براي افزايش طول عمر و كاهش نياز به تعمير و نگهداري.


استحكام و دوام:

با ضخامت 0.60 ميلي‌متر، اين ورق‌ها داراي استحكام و دوام مناسبي هستند و براي كاربردهايي كه نياز به مقاومت خوب دارند، مناسب‌اند.
كاربردها:

ساختمان‌سازي: مناسب براي استفاده در سقف‌ها، ديوارها، و پوشش‌هاي ساختماني.
صنعتي: مناسب براي ساخت تجهيزات و قطعات صنعتي كه نياز به مقاومت در برابر خوردگي دارند.
تجهيزات خانگي و صنعتي: در توليد وسايل خانگي و تجهيزات صنعتي مختلف نيز كاربرد دارد.
نكات خريد:
كيفيت: اطمينان حاصل كنيد كه ورق‌هاي گالوانيزه از كيفيت بالايي برخوردارند و پوشش روي به طور يكنواخت بر روي سطح ورق اعمال شده است.
تأمين‌كنندگان محلي: براي خريد در شهركرد، با تأمين‌كنندگان محلي و فروشندگان ورق‌هاي گالوانيزه تماس بگيريد. آنها مي‌توانند اطلاعات دقيقي در مورد موجودي، قيمت‌ها، و شرايط فروش ارائه دهند.
قيمت: قيمت ورق‌هاي گالوانيزه به عواملي مانند ضخامت، عرض، و نوسانات بازار وابسته است. مقايسه قيمت‌ها از منابع مختلف مي‌تواند به شما كمك كند تا بهترين گزينه را انتخاب كنيد.
منابع و تأمين‌كنندگان در شهركرد:
براي خريد ورق گالوانيزه در شهركرد، مي‌توانيد به فروشگاه‌هاي مصالح ساختماني، مراكز توزيع ورق‌هاي فولادي، و نمايندگي‌هاي توليدكنندگان مراجعه كنيد. همچنين، جستجو در وب‌سايت‌هاي تجاري و تماس با تأمين‌كنندگان محلي مي‌تواند اطلاعات بيشتري درباره قيمت‌ها و موجودي‌ها ارائه دهد.

https://www.faraahan.com/product/%d9%88%d8%b1%d9%82-%da%af%d8%a7%d9%84%d9%88%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%b2%d9%87-%db%b0-%db%b6%db%b0-%d8%b9%d8%b1%d8%b6-%db%b1-%db%b2%db%b5-%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d8%b2-%d8%b4%d9%87%d8%b1%da%a9%d8%b1%d8%af/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۰۰:۴۰ توسط:سامان موضوع: نظرات (0)

ورق سياه 12 ميل شيت ۶*۱.۵ كاويان

ورق سياه با ضخامت 12 ميلي‌متر و ابعاد 6 متر در 1.5 متر، يكي از انواع ورق‌هاي فولادي است كه به دليل ويژگي‌هاي خاص خود در كاربردهاي صنعتي و ساخت و ساز بسيار مورد استفاده قرار مي‌گيرد. در ادامه به جزئيات بيشتري درباره اين ورق پرداخته شده است:

ويژگي‌هاي فني
استحكام و مقاومت: با ضخامت 12 ميلي‌متر، اين ورق‌ها داراي استحكام و مقاومت بالايي هستند كه آن‌ها را براي كاربردهاي سنگين و شرايط بارگذاري بالا مناسب مي‌سازد.
ويژگي‌هاي مكانيكي: ورق‌هاي سياه با ضخامت 12 ميلي‌متر معمولاً از فولاد كربني توليد مي‌شوند و داراي خواص مكانيكي نظير استحكام كششي و مقاومت در برابر فشار بالا هستند. اين ويژگي‌ها به آن‌ها اجازه مي‌دهد كه در شرايط بارگذاري سنگين و ساخت و سازهاي بزرگ به خوبي عمل كنند.
پردازش و توليد: اين ورق‌ها معمولاً تحت فرآيند نورد گرم توليد مي‌شوند كه بر ويژگي‌هاي مكانيكي و سطحي ورق تأثير مي‌گذارد. ممكن است نياز به پردازش‌هاي اضافي مانند برش، خم‌كاري و جوشكاري براي تطابق با نيازهاي خاص پروژه وجود داشته باشد.
كاربردهاي صنعتي
ساخت سازه‌هاي فلزي: ورق‌هاي سياه با ضخامت 12 ميلي‌متر به طور گسترده در پروژه‌هاي ساختماني براي ساخت سازه‌هاي فلزي بزرگ مانند پل‌ها، برج‌ها و ساختمان‌هاي صنعتي استفاده مي‌شوند. ابعاد و ضخامت اين ورق‌ها، استحكام و پايداري لازم براي اين كاربردها را فراهم مي‌آورد.
ساخت تجهيزات سنگين: اين ورق‌ها در صنايع سنگين نظير معدن، نفت و گاز، و توليد ماشين‌آلات براي ساخت تجهيزات و قطعات بزرگ و سنگين مورد استفاده قرار مي‌گيرند.
ساخت قطعات صنعتي: ورق‌هاي سياه با اين ضخامت در توليد قطعات صنعتي كه نياز به استحكام و مقاومت بالا دارند، كاربرد دارند.
صنايع حمل و نقل: در صنايع حمل و نقل، اين ورق‌ها ممكن است براي ساخت بدنه كاميون‌ها، قطارها و ديگر وسايل نقليه سنگين به كار روند.
فرآيندهاي توليد و تأمين
تأمين‌كنندگان: براي تأمين اين ورق‌ها، مي‌توانيد به تأمين‌كنندگان معتبر ورق‌هاي فولادي مراجعه كنيد. معمولاً تأمين‌كنندگان بزرگ و معتبر مي‌توانند اين ورق‌ها را با كيفيت‌هاي مختلف و ابعاد مورد نياز ارائه دهند.
پردازش و برش: ورق‌هاي سياه با ابعاد 6 متر در 1.5 متر معمولاً به صورت شيت‌هاي بزرگ عرضه مي‌شوند و ممكن است نياز به برش و پردازش‌هاي اضافي براي تطابق با نيازهاي خاص پروژه وجود داشته باشد.
كنترل كيفيت: هنگام خريد ورق‌هاي سياه، اطمينان حاصل كنيد كه محصول خريداري شده با استانداردهاي صنعتي و نيازهاي پروژه شما مطابقت داشته باشد. تأمين‌كنندگان معتبر معمولاً گواهي‌هاي كيفيت و تست‌هاي مربوط به محصولات خود را ارائه مي‌دهند.

https://www.faraahan.com/product/%d9%88%d8%b1%d9%82-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d9%87-%db%b1%db%b2-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c-%d9%85%d8%aa%d8%b1-%d8%b4%db%8c%d8%aa-%db%b6%db%b1-%db%b5-%da%a9%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%a7%d9%86/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۵۰:۰۰ توسط:سامان موضوع: نظرات (0)